25 September 2011

Padan Muka

" ala Chelsea sama Liverpool dengan team cikai boleh la score banyak banyak . Glory Glory Man United ♥ " - status di laman sosial Facebook .

haha kelakar gua bila gua baca statement ni . sebabnya statement ni memang ramai yang komen . last orang yang komen adalah gua . gua balas dengan ayat " statement ni ibarat meludah ke udara dan ludah kena muka . gerek seh ! " dan jawapan dari pemiliknya adalah " terima kasih " . bila gua check balik . dah remove pulak . memang berkesan rupanya komen gua tu . haha . bertambah kelakar lagi bila dia cakap Chelsea dan Liverpool . ya benar ! Chelsea dah terkena 3 - 1 dengan Man U tapi kesilapannya . Man U belom lagi bertemu Liverpool . so statement ni tak wajar dan apa lagi relevan . haha . sumpah gua macam geli bila ada perkataan " Glory Glory Man United " ada kat blog gua ni . tapi nak buat entri punya pasal . gua redha dan rasa berdosa pun ada . haha . malam ni gua happy bila team " You'll Never Walk Alone " gua menang dan team " Glory Glory Man United " seri dengan team cikai iaitu Stoke City . so status dia makan diri sendiri haha . kejayaan ni gua celebrate bersama cik Double A dan sepupu gua di kedai makan . hey cousin ! thanks for the Mitsubishi Lancer 2.0 ~

1 comment:

  1. Hahahaha my status ! damn damn damn ! HAHAHAHAHAH . rasa kelakar pulak ada orang yg sanggup cerita pasal neyy :p okay btw thanksss (:

    ReplyDelete