04 October 2012

Lu Elektrik Gua

Selagi lama lu simpan semua cerita , selagi itulah gua bakal terkejut melatah . Tidak sepatutnya lu cerita semua perkara lama semasa usia kita dah semakin lama semakin tua . Gua seperti di elektrik dengan kuasa voltan yang setinggi tingginya . Gua pilih untuk kembali ke sini untuk melontarkan kata kata yang tak mampu gua nak cakap tapi gua mampu luahkan dalam bentuk penulisan . kecewa , sedih dan terkejut itu tak mampu gua gambarkan melalui perbuatan gaya lagak manusia . Lupakan yang lama dan hadapi yang baru .mungkin mudah untuk dikata tetapi tidak mudah dilaksanakan . bergantung pada situasi itu sendiri dimana akal dan kewarasan dapat dipertemukan dengan baik dan jayanya . Gua disini mahu satu masa yang boleh gua pulih dengan baik tanpa ada idea untuk fikir cerita lama itu . Malu mungkin benar kerana ia berada disekeliling gua , takut diketawakan pun juga salah satu puncanya .Mohon gua seharapnya yang gua mampu lupa dan manusia itu juga lupa . itu pinta yang harap ada makbulnya . amin .

* Dalam keadaan yang kurang enak gua nak bilang , hey geng ! gua sudah kembali semula .

No comments:

Post a Comment