26 February 2012

Komplotan Jahat

semalam gua membelek belek entry gua yang lepas . gua tengok komen komen lama . tiba tiba gua teringat pada mereka mereka yang rajin mengomen . ada jugak yang dah gua jumpa dan ada jugak jumpa di blog atau facebook je . sekarang tiba masanya untuk gua kembali bikin jejak kasih sama mereka . nak tahu siapa diorang ni ? kasi tengok senarai nama yang ditunjuk arah kat entry ni . mana yang tak geng sama gua kat facebook tu . lu orang wajib kena add gua . klik je gambar FB icon kat blog gua ni . last sekali gua just nak cakap " hello komplotan jahat ! ayoh kita beramah mesra "


6 comments:

  1. to Nurarnida Sabrina : bagos bagos :)

    ReplyDelete
  2. lama jugak tak jumpa lu ni . last gua jumpa masa dekat rtw haritu

    ReplyDelete
  3. to arep ismail : gua sekarang jarang berjalan kesini sana .

    ReplyDelete