17 May 2011

Ada Apa Dengan Amir ?


pelik tak ? kenapa gambar mamat ni ada kat sini ? hehe . dari minggu 1 sampailah minggu 7 . gua selalu harapkan yang mamat ni keluar dari pentas Maharaja lawak . kalau nak di ikotkan . everyweek muka mamat ni tercalon antara peserta yang dapat undian terendah . tapi liat bebenor nak beghambus . gua ada jugak tengok facebook Maharaja lawak . Amir cukup dihentam gila gilaan oleh warga Malaysia . ada jugak peguam peguam bela yang asal dari atas sana datang bantu Amir . hehe . ikot lu oranglah . gua tahu lu support Amir bukan sebab dia lawak ke apa ? tapi lu sokong sebab dia orang kampung lu . serious gua nak cakap . gua pikir The Three Stooges je bodoh . rupanya ada lebih dari itu . sombong bodoh . belajar terima kenyataanlah wei . lain kali jangan cakap lagi ayat " i'm sorry " yang bajet comel tu . better lu cakap ayat ni " i'm stupid " dan yang patut cakap ayat " i'm sorry " tu adalah gua sebab gua terlalu jujur . bak kata Nabil la kan " topi bruno mah . baju sewe . selendang mamak kalek . amerika mu ni mir " . nasib baiklah kat facebook tu takde button " hate " kalau tak memang best * jom gosip gosip !

5 comments:

  1. amareka lu mer..amareka~

    ReplyDelete
  2. to Hafiz Ahmad : apa pun tak boleh .

    ReplyDelete
  3. mmg stress dgn amir . kalau time dia , mmg tak lekat depan tv . kalau tak mesti rasa nak menyumpah .

    s**t

    ReplyDelete
  4. Hamboi pangkah abes abesan . Hehe .

    ReplyDelete
  5. to dochi : haha . lu betol betol true punya .

    to Aza Aziz : tulus mulus halus !

    ReplyDelete