13 January 2011

Kau Takkan Jalan Sendiri



kali ini aku rasa mahu menulis entri tentang pasukan bolasepak kegemaran aku . yeah ! absolutely Liverpool ! walaupun sekarang ini kita nampak yang Liverpool berada di ambang zaman kegelapan . sedikit pun tak mengubah pendirian aku untuk menyukai mana mana pasukan bola sepak yang lain walaupun ia berada di carta yang terbaik . aku masih setia bersama Liverpool walaupun bagaimana sekalipun . seperti kita tahu . Liverpool adalah kampung halamannya kepada legenda The Beatles . walaupun tidak kena mengena denga bola sepak . ia adalah salah satu faktor jugak rasanya . haha . aku mula mengenali pasukan bola sepak Liverpool dimasa era Robbie Fowler - Michael Owen . pada masa itu aku masih lagi di bangku sekolah rendah . aku serahkan jiwa dan raga aku pada Liverpool pada kadar masa yang lewat juga . pada tahun 2005 . ketika aku berada di Tingkatan 5 . dimana Liverpool menjuarai Piala Liga Liga Juara Eropah dengan menewaskan AC Milan pada masa itu . ia adalah perlawanan Liverpool yang terbaik bagi aku dan sampai disaat ini . aku masih tidak berjalan sendiri . masih lagi merah . masih lagi Anfield . masih lagi Liverpool . akhir kata . viva la Liverpool !

No comments:

Post a Comment