25 January 2012

Dreadlock Punya Cerita

gua jadi hairan . bila tengok kawan gua punya kawan kawan . berambut ala Bob Marley ni . kadang kadang tu muka masing masing macam tut ! tapi diorang sangat bertuah sebab punya girlfriend berwajah separa bidadari . senang kata macam beauty and the beast la diorang ni . gua bercakap pasal isu ni bukan dari cerita orang lain tapi ini memang betol betol terjadi pada orang yang boleh kata hampir la dengan gua even tak kenal sangat tapi pernah la lepak sekali dua . mana mana yang berambut dreadlock ni mesti girlfriend dia minah salleh . diulangi minah salleh okay ? power kan ? even selekeh bagai nak gila tapi awek mak oi . sumpah gua jealous beb . hm ada power kot kat rambut tu . hm mana yang muka separa handsome tu . sumpah beb ! gua salute sama lu orang yang punya girlfriend cantik montok seksi . grrrr !

2 comments: