15 August 2011

Cerita 1 Sampai 5

cerita 1 : terlalu awal untuk lu rasa selesa . tak sampai sebulan tapi lagak kenal macam dah bertahun . so take a time to know who i am is . senyum luaran tak sama dengan senyum dalaman . so jom kita research diri masing masing dulu . 

cerita 2 : hm raya dah nak hampir . so gua memang tak ada idea langsung nak prepare apa apa . maybe this year gua still guna barang lama yang masih kental untuk disarung tapi gua tak boleh kata pasal hal ni awal awal :)

cerita 3 : big sorry buat Double A kerana gua terlalu busy dengan aktiviti luar dengan geng geng gua . # Jangan kau bimbang sayang . di mana ku berada . dengan siapa ku bersama . jangan bimbang ku tetap kau yang punya - Malique feat. Najwa

cerita 4 : player player baru Liverpool buat gua rasa wow ! terbaiklah lu orang ni tapi Andy Carroll ? hm sedih gua . dah sepatutnya kita carik striker baru ni . harga tak padan dengan style main . membazir je . you'll never walk alone !

cerita 5 : after ramadhan ni adalah titik permulaan transfomasi terbesar gua bakal bikin . so wait and see guys :)

* picture kat atas adalah picture larangan bagi cik Double A . memang tak ada peluang la nak tersiar kat Facebook . so kat sini maybe boleh kot . boleh kan sayang ? haha .

9 comments:

  1. #1 ; itu dah kenapa?
    amateur but they act like a pro huh?
    hahaaaa.


    *gambo sexy.

    ReplyDelete
  2. to master : haha cerita kawan kawan .

    ReplyDelete
  3. Kat sini pun kawasan terlarang jugak . Grrr !

    ReplyDelete
  4. to Double A: lantak lu la . haha .

    ReplyDelete
  5. # Jangan kau bimbang sayang . di mana ku berada . dengan siapa ku bersama . jangan bimbang ku tetap kau yang punya - . # Ewahhh hahahaha

    ReplyDelete
  6. to zaa helena : haha suka pulak ye ? :)

    ReplyDelete
  7. sgt sweet <3 cik aza tak perlu risau la mcm tu.

    ReplyDelete
  8. to zaa helena : haha enjoy !

    to Dya Zai : haha kadang kadang ada sournya .

    ReplyDelete