22 June 2011

Alamak !


bulan july dah tak lama lagi . mungkin bulan tu gua bakal sibuk gila gilaan . apa nak buat kan ? susah kalau kerja dengan bapak sendiri ni . gua la P.A . gua la driver . gua la bodyguard . gua la boss . bulan july ni gua bakal berlari lari kesini sana . yang buat gua tak suka tu . tarikh dia dekat dekat je . so memang kelam kabut la gua nanti . tapi 4 perkara yang pasti dan boleh kata wajib gua kena buat . 

1 july - meeting ( Terengganu )
16 july - tengok bola ( Liverpool )
22 july - holiday ( Penang )
27 july - mahkamah ( Seremban )

tapi 31 july - 1 august ni bakal bikin kita semua ( orang islam ) sibuk nak prepare semua benda . nak prepare nafsu . prepare lauk . mesti kampung gua kecoh bila nak mantai . lu orang tahu apa tu hari mantai ? kira dateline before puasa or raya .

* entry ni lagi manis kalau lu orang layan lagu alamak by salam feat. altimet . gambar kat atas tu kononnya bajet alamak sangat la . model model penghias alamak kali ini ialah Puan Sabariah ( ibu ) Mr. T and T ( gua la ) Helmy Kasanova ( cousin ) . picture tu memang buruk tapi gua aplikasikan sebagai benda seni . haha .

2 comments:

  1. haha. comel betul hg dalam pic nih.

    ReplyDelete
  2. to s.u.h.a : lu nak menganjing kan ? grrr !

    ReplyDelete