24 April 2011

Liverpool VS Birmingham City


tiada apa gua nak katakan cuma gua nak ucapkan ribuan terima kasih pada pasukan kegemaran gua liverpool sebab bikin gua senyum lebar malam ni diatas kemenangn besar 5 - 0 . memang terbaik ! gua fikir 4 - 0 je . sebab lepas gol ke 4 . siaran astro boleh buat hal pulak . kimak betol ! last last dapat tahu dah 5 - 0 . memang terbaik la kan ? hm agak lama jugak gua tak tengok liverpool menang besar macam ni . malam ni gua boleh tidor lena . i salute you !


* kepada yang tak minat pasukan liverpool better lu bla sebelum lu orang terbakar baca entry ni . haha .

2 comments:

  1. i <3 ars. sorry.

    but i do love liv too~

    ReplyDelete
  2. haha . tapi badan you terbakar tak ? just kidding .

    ReplyDelete