14 July 2010

Aku Obses Aku Berdosa

world cup di Afrika Selatan dah pun tamat dan kita semua dah tahu siapa menang dan siapa yang kalah . ya ! aku pun obses jugak dengan world cup . boleh dikatakan semua perlawanan aku tonton . ( Oranje Only ) dalam tempoh tu jugaklah aku busy dan tanpa aku sedar . rupa rupanya aku dah lama tak pulang jumpa orang tua aku . Ya Allah ! sumpah aku rasa berdosa . oh ibu dan ayah . maafkan aku . sumpah aku leka . aku nekad yang weekend ni aku harus pulang . pasti !



destinasi ni yang aku nak tuju . Rembau ! yang mana orang tua aku tinggal .



ni kerbau tau ? jangan korang fikir ni yang krook krook tu pulak . aku snap pic ni kat belakang rumah aku . tak sangka pulak kerbau ni nak pose macam ni . haha . sumpah aku rasa lucky sangat . terer gila kot lidah dia . haha .

2 comments: